- Csapdák fajok szerint
- Nyest csapda
- Macska csapda
- Róka csapda
- Patkány csapda
- Egér csapda
- Pele csapda
- Borz csapda
- Görény csapda
- Menyét csapda
- Nyúl csapda
- Vakond csapda
- Mókus csapda
- Rovarcsapda, rovarirtó
- Csapdák méret szerint
- Élvefogó madárcsapdák
- Fácán csapda
- Galamb csapda
- Szarka csapda
- Dolmányos varjú csapda
- Héja csapda
- Típus szerint
- Ölő csapdák
- Fenn csapda
- Hattyúnyak csapda
Rendelhet telefonon is: +36 20 989 67 97
Telefonos ügyfélszolgálatunk hívható
munkanapokon hétfőtől csütörtökig 7-15 óráig.
(pénteki napokon elektronikus ügyfélszolgálatunk működik az info{kukac}csapda.hu email címen)
Telefonszámunk: +36 20 989 67 97
Gyakran ismételt kérdések (GYIK):
Át tudom venni személyesen a terméket?
NEM, személyes átvételre nincs lehetőség. Cégünk hagyományos (offline) boltot nem üzemeltet, ezért termékeinket kizárólag kiszállítással lehet megrendelni.
Hogyan jutok hozzá a megrendelt termékhez?
Termékeinket futárszolgálattal küldjük el, utánvétes csomag formájában.
Mennyi időn belül kapom meg a megrendelésemet?
A leadott megrendelését (amennyiben a termékből rendelkezünk készlettel) legkésőbb a következő munkanapon átadjuk kiszállításra a futárszolgálatnak. A kiszállítási idő 1 munkanap.
Szállítanak-e külföldi címre?
NEM, termékeinket kizárólag belföldi címre szállíttatjuk ki.
Miért nem tudom a webáruházban a terméket kosárba tenni (inaktív a "Kosárba" gomb)?
Ez akkor fordul elő, ha az adott pillanatban a termékből nem rendelkezünk készlettel, így az nem is rendelhető. A várható beérkezésről ügyfélszolgálatunk szívesen ad tájékoztatást.