Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk hívható

munkanapokon hétfőtől csütörtökig 7-15 óráig.

(pénteki napokon elektronikus ügyfélszolgálatunk működik az info{kukac}csapda.hu email címen)

Telefonszámunk: +36 20 989 67 97

Gyakran ismételt kérdések (GYIK):

Át tudom venni személyesen a terméket?

NEM, személyes átvételre nincs lehetőség. Cégünk hagyományos (offline) boltot nem üzemeltet, ezért termékeinket kizárólag kiszállítással lehet megrendelni.

Hogyan jutok hozzá a megrendelt termékhez?

Termékeinket futárszolgálattal küldjük el, utánvétes csomag formájában.

Mennyi időn belül kapom meg a megrendelésemet?

A leadott megrendelését (amennyiben a termékből rendelkezünk készlettel) legkésőbb a következő munkanapon átadjuk kiszállításra a futárszolgálatnak. A kiszállítási idő 1 munkanap.

Szállítanak-e külföldi címre?

NEM, termékeinket kizárólag belföldi címre szállíttatjuk ki.

Miért nem tudom a webáruházban a terméket kosárba tenni (inaktív a "Kosárba" gomb)?

Ez akkor fordul elő, ha az adott pillanatban a termékből nem rendelkezünk készlettel, így az nem is rendelhető. A várható beérkezésről ügyfélszolgálatunk szívesen ad tájékoztatást.

Webáruház készítés